HKK Široki : KK Krka - Facebook i Taggium kampanja

Peta, od ukupno trinaest marketinških akcija za popularizaciju domaćih utakmica ABA lige, bila je nagradna igra na platformi Taggium i preko aplikacije na Facebooku, u kojoj su fanovi trebali označiti sebe i što veći broj svojih prijatelja i poznanika na ogromnog panoramskoj fotografiji kako bi osvojili vrijedne nagrade sponzora. Ova nagradna igra trajala je od 19.-24.11.2013. na HercegovinaLive i HKK Široki Facebook fan stranici. Sponzori ove nagradne igre su bili auto salon Kramar, Suton grafička industrija, tvrtke Katarina i Nula Jedan, te HKK Široki.

Opširnije...

Foto Light Studio - Facebook kampanja

Glavni cilj marketinške kampanje za Foto Light Studio je promocija usluga na području Hercegovine i Srednje i Južne Dalmacije, i to prvenstveno prema ciljanoj dobnoj skupini od 18 do 30 godina. Facebook kampanja bio je logičan izbor kao najjeftiniji i najučinkovitiji način promocije kako bi što veći broj ljudi u što kraćem roku saznao za usluge foto studija. Facebook kampanja je trajala od 13. 10. - 13. 11. 2013., a sveukupni budžet iznosio je 200 KM.

Opširnije...

HKK Široki : KK Partizan - Facebook kampanja

Četvrta od ukupno trinaest marketinških akcija za popularizaciju domaćih utakmica ABA lige bila je Facebook natječaj u kojem su se fanovi trebali prijaviti i pozvati što više prijatelja da glasaju za njih kako bi osvojili priliku za šutiranje trice na poluvremenu utakmice HKK Široki Primorka protiv KK Partizan NIS. Glavna nagrada je bila tablet Samsung Galaxy Tab, koji je omogućila tvrtka Katarina iz Mostara. Facebook kampanja je trajala od 6.-11.11.2013. na HercegovinaLive Facebook fan stranici. Sponzori ove nagradne igre su bili auto salon Kramar, tvrtke Katarina i Nula Jedan, te HKK Široki.

Opširnije...