5 razloga zašto biste trebali imati poslovni blog

Bilo da ste honorarac ili posjedujete vlastitu tvrtku s jednim ili više zaposlenih, poslovni blog vam može uvelike pomoći u Vašem poslu. Koristite ga kao marketinški alat, kao digitalizirani odjel službe za korisnike, kao alat za analizu podataka o posjetiteljima i klijentima, i još mnogo toga. Najbolji dio je da ne morate imati razvijene napredne web sposobnosti. Provjerite sami tih 5 važnih razloga zašto biste odmah trebali otvoriti poslovni blog.




1. Odličan marketinški alat
Poslovni blog promovira Vaše proizvode ili usluge milijunima ljudi širom svijeta, 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu, tijekom cijele godine. Nema pauze. K tome, niste vezani za samo jedan format – proizvode i usluge možete predstaviti koristeći tekst, slike, zvuk i video. Klijente možete privući raznim posebnim ponudama, kuponima i nagradnim igrama, a možete im pružiti mogućnost pretplate na newsletter.

2. Recenzije proizvoda i usluga
Bilo da su u potrazi za proizvodima kao što su vina, knjige, odjeća i automobili, ili uslugama kao što su čišćenje tepiha, uređenje okoliša, automobilski servisi - većina ljudi ide online u potrazi za informacijama. Ljudi vole pretraživati web za pravim proizvodom i najboljom ponudom. Dajte svojim čitateljima iskrene i informativne recenzije proizvoda i usluga, pa će tako izabrati baš Vas. Omogućite i komentare na postove, gdje će sami čitatelji dati i svoje ocjene.

3. Online služba za korisnike
Povratne informacije čitatelja su vrijedne za bilo koju vrstu poslovanja. Putem komentara, kupci i posjetitelji mogu izraziti svoje stajalište o pojedinim proizvodima, potrebi za određenom uslugom, te iskustvo u poslovanju s Vašom tvrtkom, bilo dobro ili loše. Komentari, na odgovarajući način, izgrađuju povjerenje u Vaše poslovanje, ali također omogućuju da popravite svoj način poslovanja. Možete pokazati brigu o svojim kupcima i svoju spremnost da ispravite probleme.

4. Koristan obrazovni alat
Članci s uputama, npr. kako napraviti ili kako uraditi, su jako popularni i privlače velik broj čitatelja jer koriste korak-po-korak formu i na taj način opisuju proceduru. Na svom blogu, možete objaviti slične članke za svoje proizvode i usluge. Dajte svojim posjetiteljima i kupcima kratke upute o tome kako koristiti proizvod ili uslugu. Ponudite svojim čitateljima savjete i trikove kako bi se oni imati koristi od vašim proizvoda i usluga. Još jedna korist od članaka s uputama je SEO strategija koje će pomoći da vaša tvrtka bude na višem mjestu u tražilicama.

5. Jednostavan analitički alat
Povezivanje svog bloga s analitičkim alatom može vam pomoći da saznate koje ključne riječi posjetitelji koriste na internetu, što na blogu privlači najviše posjetitelja, odakle posjetitelji dolaze i još mnogo toga. Oružani ovim informacijama, možete planirati prodajne kampanje, ponuditi više traženog proizvoda i sadržaja, a sve to bez skupih i složenih marketinških studija.

Dodajte blog na svoju web stranicu što prije i počnite pisati. Zatražite ponudu!