Facebook fan stranica vs. Facebook profil: Što je bolje za poslovanje?

Postoji ogromna razlika između Facebook profila i Facebook fan stranice. Facebook profili su za osobnu upotrebu, a fan stranice su za posao.




Ljudi vs. posao
Profili su namijenjeni prvenstveno za osobne interakcije. Ukoliko koristite profil za tvrtku, kršite Facebook uvjete i pravila. Ako ljudi koji rade za Facebook shvate da profil koristite u poslovne svrhe, Vaš cijeli profil će biti izbrisan. Tada će Vam sav rad, objave i prijatelji na Facebooku biti uzaludni i onda ćete morati početi od nule kreirajući Facebook fan stranicu za Vašu tvrtku. Ako tek počinjete koristiti Facebook u poslovne svrhe, radije otvorite fan stranicu za grupu ili posao. Ako i Vi već imate profil koji koristite za posao, možemo Vam pomoći da prebacite profil u stranicu, i pritom također prebacite prijatelje u fanove.

SEO
Za razliku od Facebook grupa, Facebook fan stranice su vidljive i neregistriranim ljudi, tj. ljudima koji ne koriste Facebook i nemaju profil. Samim time su indeksirane po tražilicama, što znači ako netko npr. u Google tražilici traži proizvode ili usluge koje nudite, vaša Facebook stranica će se pojaviti i na tražilicama. Ako ste poput većine poduzetnika, želite što više ljudi pronađe baš Vas preko interneta. Ako postavite profil u ime tvrtke, izgledi da pronađu tvrtku su manji. Naravno, vaši Facebook prijatelji će moći vidjeti Vaš profil, ali novi ljudi i potencijalni klijenti Vas neće moći pronaći baš tako lako.

Fanovi vs. prijatelji
Fan stranica može imati neograničen broj fanova. Profili mogu imati samo 5.000 prijatelja. Ako pokušavate izgraditi svoj posao, zašto se ograničiti? Odaberite opciju koja Vam omogućujete da dođete do što većeg broj potencijalnih klijenata.

Jedan profil – mnogo fan stranica
Možete imati više fan stranica, ali samo jedan osobni profil. To je važno za ljude koji žele promovirati različite tvrtke ili grupe.