Greške koje radite na društvenim medijima

Ovaj post nije o savjetima i uputama kako upravljati Facebook stranicom, koliko često objavljivati sadržaj ili kako skupiti određen broj fanova. Cilj ovog posta je preusmjeriti pozornost na neke pogreške koje su česte u upravljanju sadržajem, ali mi ih često nismo ni svjesni i ne mislimo o njihovim posljedicama.


 

Ignoriranje fanova
Jedna od najvećih pogrešaka koje možete napraviti je ignorirati svoje fanove. Nije bitno koliko vaša Facebook stranica ima fanova jer je svaki fan važan i svaki komentar značajan. Dnevne interakcije sa fanovima su obavezne - ne možete si priuštiti ignoriranje pitanja, komentara ili zahtjeva. Dakle, budite aktivni na dnevnoj bazi i pokušajte uvijek dati odgovore na pitanja svojih fanova, čak i ako su besmislena. To je jedini način da pokažete svojim fanovima da vam je stalo do njih.

Dijeljenje zastarjelih informacija
U vremenu digitalnog oglašavanja i društvenih medija, vrlo je važno biti u tijeku s najnovijim informacijama, trendovima i novostima. Danas se sve brzo mijenja - trendovi i tehnologije se mijenjaju gotovo svakodnevno, činjenice koje smatramo istinitim i relevantnim danas, sutra su opovrgnute. Dakle, prije nego što objavite bilo što, uvijek budite sigurni da su vaše informacije nove i svježe.

Kršenje uvjeta korištenja i privatnosti
Jako je važno imati pravila o privatnosti i uvjete korištenja jasno vidljive na vašoj Facebook stranici, a osobito ako organizirate nagradne natječaje i igre. Na taj način ćete ih se držati i vi, a i vaši fanovi.

Pisanje nejasnog i zbunjujućeg sadržaja
Ako pišete upute za korisnike, pravila natjecanja, najavljujete događaje ili promocije, pišite sadržaj kratko i jasno. Dugačke i komplicirano upute i pravila natjecanja su često vrlo zbunjujuće za većinu korisnika. Mnogi od njih se ne žele zamarati čitanjem dugih tekstova o uvjetima korištenja, što rezultira kršenjem pravila i diskvalifikacijom. Ako se to dogodi, možete očekivati da će ti korisnici biti vrlo nezadovoljni, počet će pisati negativne komentare na vašoj Facebook stranici, a to je nešto što svakako želite izbjeći.

Nepriznavanje pogrešaka
Bez obzira kakvim se poslom bavite ili koje marketinške strategije koristite, pogreške se mogu dogoditi. Sve vrste kašnjenja, tehničkih problema, nerazumijevanja i sličnih grešaka trebate iskreno priznati i ponuditi svojim fanovima alternativno rješenje i naknadu za bilo kakve neugodnosti. Uvijek je bolje biti iskren sa svojim fanovima i kupcima nego lagati ili tražiti isprike. Ta vrsta ponašanja samo možete oštetiti vaš imidž i ugled. Dakle, budite iskreni, kao što biste željeli da su drugi iskreni s vama.

Pretjerana formalnost
Svatko tko se bavi upravljanjem Facebook stranica ili komunicira s fanovima na dnevnoj bazi zna da klijenti znaju često postavljati ista pitanja. A tada menadžeri imaju tendenciju "automatski" odgovarati, tj. slati isti odgovor brojnim korisnicima. Iako je taj odgovor je točan, voditelji bi trebali izbjegavati korištenje "robotskog govora". Pokušajte razgovarati s korisnicima na osobnijoj razini. Nemojte koristiti iste rečenice tako da korisnici ne bi stekli dojam da su vaši odgovori su samo copy / paste.

Pravopisne greške
Svatko može napraviti pogrešku u pisanju, ali kada radite objave na društvenim mrežama kao administratori stranice, to je nešto što si nikada ne smijete dopustiti. Trebali biste biti svjesni da će stotine ili tisuće korisnika vidjeti vaš post i da će mnogi od njih primijetiti pogrešku. To će poslati krivu sliku o vama i vašoj tvrtki. Izgledat ćete vrlo neprofesionalno i neodgovorno. Dakle, prije nego što bilo što objavite, uvijek pročitajte nekoliko puta i koristite sve alate za provjeru pravopisa koji su vam na raspolaganju.