Jäger Music Night 2013 - Taggium i Facebook kampanja

Jägermeister BiH je odlučio posebnom akcijom obilježiti finale Jäger Music Nighta u Sarajevu, a usput i nagraditi svoje vjerne fanove. Odlučili su se za veliku panoramsku fotografiju finala JMN-a preko Taggium aplikacije za promociju događanja, i Facebook kampanju u vidu plaćenih objava i nagradne igre kao najjeftiniji i najučinkovitiji način promocije kako bi što veći broj ljudi u što kraćem roku saznao za ovaj događaj. Ekipa Taggiuma je u petak, 29. 11. 2013., fotografirala panoramsku fotografiju finala, a Facebook kampanja je trajala od 2. - 6. 12. 2013.


 


Ciljevi

  • promovirati JMN i Taggium
  • dovesti što veći broj ljudi na Facebook stranicu i Taggium platformu
  • povećati angažiranost fanova kroz stalnu interakciju
  • povećati prisutnost na Facebooku
  • nagraditi fanove

Aktivnosti

  • kreiranje nagradnih igra (Taggium aplikacija i nagradna igra preko Facebooka)
  • kreiranje promotivnih vizuala za Facebook objave
  • postavljanje sponzorskih bannera na Taggium platformi 
  • kreiranje Facebook sponzoriranih objava
  • ažuriranje i promoviranje statusa sa fotografijama nagrada
  • promocija sponzorskih nagrada
  • proglašenje i kontaktiranje pobjednika nagradne igre


Rezultati

  • 467 255 prikazivanja 
  • 10 747 klikova
  • 337 akcija
  • 955 nova fana
  • 3 144 ljudi uključeno u interakciju
  • 272 683 ljudi vidjelo plaćene objave

 

Zaključak

Taggium platforma za promociju glazbenih i drugih događaja s velikom panoramskom fotografijom finala JMN-a u Sarajevu pružila je odlične rezultate u svakom aspektu prema zacrtanim ciljevima. Kombinirajući plaćene objave i viralnu kampanju postigli smo više od 467 255 prikazivanja, te osigurali 955 novih fanova u pet dana trajanja kampanje. Na kvalitetan način su ostvarili interakciju s postojećim korisnicima i privukli nove, a sami doseg objava je obuhvatio oko 320 300 mladih iz BiH.