Herceg etno selo Međugorje - Facebook kampanja

Glavni cilj Facebook marketinške kampanje za Herceg etno selo Međugorje je promocija posebne ponude organizirane za Dan žena 2014. Ciljana tržišta su područja Hercegovine i Južne i Srednje Dalmacije, i to prvenstveno prema ženama. Jedan dio kampanje bio je usmjeren i prema Italiji. Facebook kampanja i nagradna igra bili su logičan izbor kao najučinkovitiji način promocije kako bi što veći broj ljudi u što kraćem roku saznao za ovu posebnu ponudu restorana u Herceg etno selu. Facebook kampanja je trajala od 27.2. - 8.3.2014., a sveukupni budžet iznosio je 100 EUR. Osim kampanje, odradili smo i spajanje glavne Facebook stranice s njenim duplikatom. Ukupan broj novih fanova na glavnoj Facebook stranici iznosi 5956 – od toga oko 2500 fanova sa druge Facebook stranice.


 


Ciljevi

  • promovirati posebnu ponudu i menu restorana za Dan žena na području Hercegovine i Južne i Srednje Dalmacije
  • dovesti što veći broj ljudi na Facebook stranicu
  • povećati broj fanova na Herceg etno selo Međugorje Facebook stranici
  • povećati angažiranost fanova
  • povećati prisutnost na društvenim medijima
  • stvoriti određenu bazu korisnika s kojima klijent može svakodnevno biti u komunikaciji i odgovarati na njihove upite u stvarnom vremenu, objasniti im svoje ponude i slično
  • nagraditi fanove nagradnom igrom
  • spojiti dvije Facebook stranice Herceg etno sela u jednu


Aktivnosti

  • kreiranje i objava kreativnih Facebook oglasa (Facebook Ads)
  • kreiranje sponzoriranih objava (Boost Post)
  • promoviranje stranice (Promote Page)
  • dizajn fotografija za oglase
  • targetiranje korisnika po zemljopisnom području, te dobnoj i spolnoj skupini 
  • dnevno praćenje učinkovitosti i prilagodba ciljanih skupina
  • spajanje dviju Facebook stranica u jednu
  • dizajn fotografija za objavu posebne ponude za Dan žena
  • kreiranje nagradne igre za žene preko Facebook timeline-a / nagrada: večera za dvoje
  • proglašenje i kontaktiranje pobjednice

Rezultati

  • 182 773 jedinstvene osobe vidjele oglas 
  • 663 577 ukupnih prikazivanja oglasa
  • 3,63 puta prikazan oglas po osobi
  • 6664 klika na oglase
  • 16 875 akcija
  • 5956 ukupno novih fanova na stranici
  • 6279 interakcija
  • 1 200 000 ukupno targetiranih ljudi