HKK Široki : KK Crvena Zvezda - Facebook kampanja

HKK Široki je organizirao posebne marketinške akcije kako bi popularizirali utakmice ABA lige kao ugodan izlazak uz dobru atmosferu. Prva od ukupno trinaest akcija za domaće utakmice bila je Facebook nagradna igra u kojoj su se fanovi trebali prijaviti osobnim podacima i pozvati što više prijatelja da glasaju za njih kako bi osvojili jednu od ukupno 20 ulaznica za navedenu utakmicu. Facebook kampanja je trajala od 2.-5.10.2013. na HercegovinaLive Facebook fan stranici. Sponzori ove nagradne igre su HKK Široki i tvrtka Nula-Jedan d.o.o.

 

 


Ciljevi

  • dovesti što veći broj ljudi na Facebook stranicu i na utakmicu
  • povećati broj fanova na HKK Široki i HercegovinaLive Facebook stranici
  • povećati angažiranost fanova kroz stalnu interakciju
  • povećati prisutnost na Facebooku
  • nagraditi fanove HKK Široki



Aktivnosti

  • dizajn i promjena profilne i naslovne fotografije
  • kreiranje nagradne igre 
  • kreiranje Facebook oglasa
  • targetiranje publike po zemljopisnom području (Široki Brijeg, Bosna i Hercegovina) i interesima (sport, košarka)
  • ažuriranje statusa sa svim novostima



Rezultati

  • 48 563 prikazivanja 
  • 112 akcije
  • 153 nova fana
  • 257 interakcija
  • 52 prijavljena natjecatelja

 

Zaključak

Nagradni natječaj s ukupno 52 prijavljena natjecatelja je pružio HKK Široki odlične rezultate u svakom aspektu prema zacrtanim ciljevima. Na kvalitetan način su ostvarili interakciju s postojećim korisnicima i privukli nove. Broj novih fanova u periodu prve akcije iznosi 153 u samo četiri dana.