HKK Široki : KK Partizan - Facebook kampanja

Četvrta od ukupno trinaest marketinških akcija za popularizaciju domaćih utakmica ABA lige bila je Facebook natječaj u kojem su se fanovi trebali prijaviti i pozvati što više prijatelja da glasaju za njih kako bi osvojili priliku za šutiranje trice na poluvremenu utakmice HKK Široki Primorka protiv KK Partizan NIS. Glavna nagrada je bila tablet Samsung Galaxy Tab, koji je omogućila tvrtka Katarina iz Mostara. Facebook kampanja je trajala od 6.-11.11.2013. na HercegovinaLive Facebook fan stranici. Sponzori ove nagradne igre su bili auto salon Kramar, tvrtke Katarina i Nula Jedan, te HKK Široki.

 

 

Ciljevi

  • zabaviti gledatelje na poluvremenu utakmice
  • promovirati sponzore utakmice
  • dovesti što veći broj ljudi na košarkašku utakmicu
  • povećati broj fanova na HKK Široki i HercegovinaLive Facebook stranici
  • povećati angažiranost fanova kroz stalnu interakciju
  • nagraditi fanove HKK Široki

 

Aktivnosti

  • dizajn i promjena profilne i naslovne fotografije
  • kreiranje nagradnog natječaja 
  • kreiranje Facebook oglasa i sponzoriranih objava s naglaskom na sponzore
  • targetiranje publike po zemljopisnom području i interesima
  • ažuriranje statusa sa svim novostima
  • pozivanje fanova da sudjeluju u igri
  • nagrađivanje fanova u dvorani
  • isticanje sponzora akcije u dvorani

Rezultati

  • 39 508 prikazivanja 
  • 214 prijavljenih natjecatelja
  • 535 akcija
  • 2311 novih fanova

 

Zaključak

Zanimljiv nagradni natječaj s ukupno 214 prijavljenih natjecatelja je pružio odlične rezultate upravo zbog odlične nagrade. Privukli smo mlade ljude da posjete utakmicu zbog događanja na samom poluvremenu, a potom smo i nagradili tri natjecatelja koji su skupili naviše glasova na Facebook nagradnoj igri. Broj novih fanova u periodu druge akcije iznosi 2311 u samo šest dana.