HKK Široki : KK Union Olimpija - Facebook kampanja

HKK Široki Primorka je organizirao posebne marketinške akcije kako bi popularizirali utakmice ABA lige kao ugodan izlazak uz dobru atmosferu. Druga od ukupno trinaest akcija za domaće utakmice bio je Facebook foto natječaj u kojem su se fanovi trebali poslati najbolju, najzanimljiviju, najsmješniju i najoriginalniju fotografiju na temu „košarka“ i pozvati što više prijatelja da glasaju za njih kako bi osvojili razne nagrade od kluba i ulaznice za utakmicu HKK Široki Primorka protiv KK Union Olimpija. Facebook kampanja je trajala od 9. - 13.10.2013. na HercegovinaLive Facebook fan stranici.

 

 

 

Ciljevi

  • dovesti što veći broj ljudi na Facebook stranicu i na utakmicu
  • povećati broj fanova na HKK Široki i HercegovinaLive Facebook stranici
  • povećati angažiranost fanova kroz stalnu interakciju
  • povećati prisutnost na Facebooku
  • nagraditi fanove HKK Široki

Aktivnosti

  • dizajn i promjena profilne i naslovne fotografije
  • kreiranje nagradnog foto natječaja 
  • kreiranje Facebook oglasa i sponzoriranih objava
  • targetiranje publike po zemljopisnom području i interesima
  • ažuriranje statusa sa svim novostima
  • pozivanje fanova da sudjeluju u igri

 

Rezultati

  • 28 921 prikazivanja 
  • 1532 osoba sudjelovalo u nagradnoj igri (prijave i glasanje)
  • 17 prijavljenih natjecatelja
  • 77 akcija
  • 303 nova fana

 

Zaključak

Nagradni foto natječaj s ukupno 17 prijavljenih fotografija je pružio odlične viralne rezultate prema zacrtanim ciljevima druge kampanje. Na kvalitetan i zanimljiv način su ostvarili interakciju s postojećim korisnicima i privukli nove, te nagradili najmaštovitije fanove. Broj novih fanova u periodu druge akcije iznosi 303 u samo pet dana.