Zipline Croatia - druga Facebook kampanja

Druga Facebook kampanja za Zipline Croatia počela je 8. travnja 2014., i trajala je do 7. svibnja 2014. Broj fanova prije početka kampanje iznosio je 4225, a nakon završetka kampanje taj broj je porastao na 5570 ukupnih fanova na Facebook stranici.





Glavni cilj ove marketinške akcije bio je promovirati zipline kao jedan od načina odlične zabave i avanture koju posjetitelje neće zaboraviti, i to prvenstveno na područjima Hrvatske, Bosne i Hercegovina, Poljske, Češke, Norveške Slovenije i Italije. Ciljana skupina su bili muškarci i žene koji vole sport, avanturu, ljetovanje u Dalmaciji i slične interese. Sveukupni budžet za oglašavanje iznosio je 130 EUR.

 

 

Ciljevi

  • promovirati zipline na području Hrvatske, Bosne i Hercegovina, Njemačke, Velike Britanije, Poljske, Slovenije i Italije, prema ciljanoj skupini – mladim muškarcima i ženama koji vole sport, avanturu, Dalmaciju itd.
  • dovesti što veći broj ljudi na Facebook stranicu
  • povećati broj fanova na Zipline Croatia Facebook stranici
  • povećati angažiranost fanova
  • povećati prisutnost na društvenim medijima
  • stvoriti određenu bazu korisnika s kojima klijent može svakodnevno biti u komunikaciji i odgovarati na njihove upite u stvarnom vremenu, objasniti im svoje usluge, cijene usluga i slično



Aktivnosti

  • kreiranje i objava kreativnih Facebook oglasa (Facebook Ads)
  • kreiranje sponzoriranih objava (Boost Post)
  • promoviranje stranice (Promote Page)
  • targetiranje korisnika po zemljopisnom području (na području Hrvatske, Bosne i Hercegovina, Poljske, Češke, Slovenije, Norveške i Italije), dobnoj skupini i interesima (sport, avantura, Jadran, Hrvatska)
  • dnevno praćenje učinkovitosti 


Rezultati

  • 282 418 jedinstvenih osoba vidjelo oglase
  • 599 575 ukupnih prikazivanja oglasa
  • 2,12 puta prikazan oglas po osobi u prosjeku
  • 2084 klikova na oglase
  • 3786 akcija
  • 1345 ukupno novih fanova na stranici
  • 1654 interakcija
  • povećan broj fanova po zemljama: Hrvatska, prije: 3161, poslije: 3502; BiH, prije: 511, poslije: 802; Slovenija, prije: 160, poslije: 374; Poljska, prije: 62, poslije: 67; Češka, prije: 15, poslije: 38; Italija, prije: 54, poslije: 213; Norveška, prije: 1, poslije: 13